top of page

Programs & Events

Public·128 members

Almere City AFC Ajax kijken live stream 12.11.2023 Voetbal

3 uur geleden — Twente NEC Nijmegen kijken 11 november 2023 Streamen 17 uur geleden — 12:15 PSV Eindhoven PEC Zwolle 14:30 Almere City FC AFC Ajax FC Volendam ...

7uDoor de redactieRKC vergeet zichzelf te belonen en verliest van Go AheadRKC Waalwijk incasseerde zaterdagavond zijn vierde nederlaag op rij tegen Go Ahead Eagles. 5u Hake over winst: "Wel lekker dat die een keer lelijk is"Go Ahead Eagles-trainer René Hake na afloop het Eredivisie-duel tussen RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles. 7u3:27 Vaessen: "Ik heb weer gespeeld, dat is mijn grootste overwinning"RKC Waalwijk-speler Etienne Vaessen na afloop van het Eredivisie-duel tussen RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles. 7u7:01 Kuipers: "Het voelt een beetje als een gestolen overwinning"Go Ahead Eagles-speler Bas Kuipers na afloop het Eredivisie-duel tussen RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Aanpassen ESPNCocu stapt op bij Vitesse na nederlaag tegen HeerenveenHet vertrek van de trainer is het zoveelste hoofdstuk in het rampjaar van de Arnhemmers. 4uPro ShotsBreaking NewsSamenvatting Vitesse - sc HeerenveenSamenvatting van het Eredivisie-duel Vitesse - sc Heerenveen gespeeld op zaterdag 11 november. Almere City - PSV op TV en Live Streams: waar kan ik het 23 sep 2023 — Almere City - PSV op TV en Live Streams: waar kan ik het kijken? (23/09/2023) - Posted on oktober 8, 2023 in Live voetbalwedstrijden. 7u2:10 Kramer over resultaat: "We moeten gewoon positief blijven"RKC Waalwijk-speler Michiel Kramer na afloop van het Eredivisie-duel tussen RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles. 7u1:54 Samenvatting FC Twente - N. E. C. 6uESPN5:52Steijn en Cillessen zijn het oneens over 'buitenspelgoal': "Hij staat gewoon in mijn gezichtsveld"Volgens de keeper van N. stond de middenvelder van Twente in zijn gezichstveld bij de gelijkmaker. 6uDoor de redactieTwente sleept in slotfase punt uit vuur tegen N. Het spektakelstuk in de Grolsch Veste eindigde in 3-3. 1dDoor de redactiePeter Maes bij het duel tussen Willem II en Jong FC Utrecht I Pro Shots Samenvatting NAC Breda - Jong AjaxSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN6:03 Samenvatting Willem II - Jong FC UtrechtSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN5:59 Samenvatting FC Emmen - FC Den BoschSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN6:06 Samenvatting FC Eindhoven - VVV-VenloSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN5:53 Samenvatting FC Dordrecht - Jong PSVSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. [[STREAMEN]>>>>] Almere City AFC Ajax kijken 12.11.2023 3 uur geleden — Almere City FC - Ajax » Tussenstand & Live stream + Odds, Veel Voetballiefhebbers kijken uit naar de Eredivisie wedstrijd Almere City FC ... Almere City FC: Homepage Voor het eerst in de geschiedenis treedt Almere City FC aan in competitie verband aan tegen AFC Ajax. De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 12 november om 14.30 ... 5uESPN5:57sc Heerenveen duwt Vitesse verder in de problemenNa een bliksemstart ging Vitesse met 1-3 onderuit tegen de Friezen. 5u Room: "Klote dat je de wedstrijd zo verliest"Vitesse-speler Eloy Room na afloop van het Eredivisie-duel tussen Vitesse en sc Heerenveen. 5u2:43 Van Beek: "Vandaag viel alles op z'n plek"Sc Heerenveen-speler Sven van Beek na afloop van het Eredivisie-duel tussen sc Heerenveen en Vitesse. 5u1:56 Van Amersfoort over doelpunt: "Deze is extra lekker"sc Heerenveen-speler Pelle van Amersfoort na afloop van het Eredivisie-duel tussen Vitesse en sc Heerenveen. 5u2:20 Van Wonderen: "Een geweldige teamprestatie"Sc Heerenveen-trainer Kees van Wonderen na afloop van het Eredivisie-duel tussen sc Heerenveen en Vitesse. 5u4:27 Samenvatting RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles7uESPN5:56Vaessen na terugkeer onder de lat: "Weer spelen is mijn grootste overwinning"Anderhalve maand na het heftige incident met Brian Brobbey begon de keeper weer in de basis van RKC. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. De drie principes die de basis van het succes van Almere City vormen. De wedstrijd tussen Almere City en Ajax is zondagmiddag 14:30 uur LIVE te zien op ESPN 1. 1dESPN5:57 Samenvatting Jong AZ - Helmond SportSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN6:12 Samenvatting TOP Oss - MVV MaastrichtSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN6:01 Samenvatting Telstar - De GraafschapSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1dESPN5:58 De reacties na afloop van NAC Breda - Jong AjaxDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d0:54 De reacties na afloop van Willem II - Jong FC UtrechtDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d1:18 De reacties na afloop van FC Emmen - FC Den BoschDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d1:45 De reacties na afloop van FC Eindhoven - VVV-VenloDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d0:57 De reacties na afloop van FC Dordrecht - Jong PSVDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d1:07 De reacties na afloop van Jong AZ - Helmond SportDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d1:09 De reacties na afloop van TOP Oss - MVV MaastrichtDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 1d1:06 De reacties na afloop van Telstar - De GraafschapDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 10 november. 12u4:20 Almeerders willen af van Amsterdams imago: "We moeten ons eigen smoelwerk krijgen''De supporters van Almere City kijken reikhalzend uit naar het thuisduel met Ajax. 10uDoor de redactieANP FotoDe drie principes die de basis van het succes van Almere City vormenDe wedstrijd tussen Almere City en Ajax is zondagmiddag 14:30 uur LIVE te zien op ESPN 1. 15uDoor Max ToemenSamenvatting Fortuna Sittard - Heracles Almelo1dESPN6:02Flitsend Fortuna schiet met scherp tegen hopeloos HeraclesIn Sittard won de thuisploeg met 4-1. 1d Bruns: "Als het 7-0 was geworden hadden we daar ook niks over kunnen zeggen"1d2:10 Poldervaart: "Tot op de dag van vandaag dankbaar dat ik hier werkzaam mag zijn"1d3:03 Lammers: "Ik kan me goed voorstellen dat de fans boos zijn"1d3:42 Robberechts over zijn basisdebuut: "Fantastische avond, had niet beter gekund"1d2:44 KEUKEN KAMPIOEN DIVISIESPEELRONDE 14Willem II worstelt zich naar koppositie, De Graafschap nadert koplopersWillem II mag zich - in ieder geval tot en met zondag - de nieuwe koploper van de Keuken Kampioen Divisie noemen. 6u2:01 BIJLOW LANGER ONDER DE LATVOETBALBijlow verlengt met een jaar bij FeyenoordDe 25-jarige doelman ligt nu tot medio 2026 vast. 19uDoor de redactiePro ShotsINTERVIEWFEYENOORD-SPITS CONIJNENBERGVan centrale verdediger, naar spits: "Dit doe je maar één keer in je leven"Jada Conijnenberg maakte vorig weekend een wereldgoal, dit weekend speelt ze met Feyenoord tegen AZ. 17uDoor Audrey de RidderSoccrates ImagesSamenvatting ADO Den Haag Vrouwen - Fortuna Sittard Vrouwen12u6:10 Reijners: "Verliezen twee punten"Roger Reijners is niet tevreden over de uitslag tegen ADO Vrouwen. 12u3:24 Tuin verzuimde zege in slotfase met Fortuna: "Felheid om te winnen ontbrak"Tegen ADO kwam Fortuna niet verder dan een gelijkspel. 12u1:54 Vos: "Fijn puntje"Stephan Vos is na afloop tevreden met de late goal van Lobke Loonen. 6u Steijn over Cillessen: "Ik ga tegen hem zeggen dat hij zijn mond moet houden"FC Twente-speler Sem Steijn na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en N. 6u2:56 Cillessen over de 3-3: "Steijn stond in mijn gezichtsveld, ik had er last van"N. -speler Jasper Cillessen na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en N. 6u1:50 Baas grapt over doelpunt: "Normaal sta ik een beetje verder naar achter"N. -speler Youri Baas na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en N. 6u1:18 Pröpper over gelijkspel: "Ik sta hier met een klote gevoel"FC Twente-speler Robin Pröpper na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en N. [live sport#] PSV PEC kijken 12 november 2023 Laten we alsje 4 uur geleden — Welke wedstrijden kan ik kijken op Voetbal Live Stream? Het huidige 1 dag geleden — Op welke zender kun je Almere City FC - Ajax kijken?

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page